سید حسنسید حسن، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

حسن کوچولو

مامانی خیلیم تنبل نیست!!!!!!!!!!!

1390/12/14 1:07
نویسنده : مامانی
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای سید حسن ،ما همیشه از قافله عقبیم  ایشالله وقتی پسرم بزرگ شد خودش هر روز وبلاگشو به روز میکنه. ایشاللللللللللللللللللله..........
مامانی خیلیم تنبل نیست!
آخه توی روزای گذشته علاوه بر اینکه من سه تا دندون درآوردم و یه کوچولوی کوچولو  مامانی رو اذیت کردم رفتیم دزفول زادگاه مامان چون دایی کوچیکه ی مامانی داماد شده
دایی گلی مبارکههوراقلبماچ
اینم از عکسای مسافرتم

باباجونی عقب ماشینمون رو پر کرده بود برای من که راحت باشم ،برام خونه درست کرده بود مرسی باباماچماچ

  
                                                   
                       
                                                                                 
                                                                                                                                                  
اینجا هم خونه ی بابابزرگ مامانی ، منم تو صف حمام نشستم                                             
                                             

چقدرتمیز شدم ،ولی این تمیزی به قیمت مریض شدنم تموم شد!
                         
بعدشم که خستگی راه از تن در آوردم رفتم سراغ شیطونی


                                    


                                
                                
دیگه تو راه برگشت دلم برای بابایی سوخت ،یکم تو رانندگی کمکش کردم!!!!
                        
                                
                                           
دوست جونای من فعلا بای بای مامانی خوابش میاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نازنین زهرا
14 اسفند 90 19:05
سلام زن دایی تو عکس اولی چه اخمی کردی ها

ایشالله دامادی خودت


آخه تازه از خواب بیدار شدم، زن دایی جون با وفا مرسی که همیشه بهم سر می زنی
مامان سمانه
15 اسفند 90 2:56
آخی چه پسر ناز و شیرینی خیلی دلنشینه براش اسفند دود کنید لطفا" مثل بردیای ما هم 3 دندونه شده مبارکش باشه گل پسری


مرسی عزیزم لطف داری
مامان نازنین زهرا
24 اردیبهشت 91 10:27
خبر جدیدی مگه نداری مامانی سید حسن ؟


چرا خبر که زیاد قربونت برم تو که بهتر از همه میدونی چقدر این روزا سرم شلوغه............
نازنین
26 اردیبهشت 91 21:27
ای جااااااان.چه وبلاگ خوشگلی داری عزیززززززم.مثل خودشه.من بار اولم بود سر می زدم ولی همشو خوندم.مرسی مامان با ذوقش.

مرسی گلم خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ پسرم سر زدی بازم سر بزن.
نازنین
31 اردیبهشت 91 1:16
مامان حسن کوچولو،بروز نیستیا.چند روزه نظر گذاشتم ج ندادی.
مامان نازنین زهرا
7 خرداد 91 16:09
تولدت مبارک کوچولو


مرسی زن دایی جووووووووووووووووووووووون
مامان علی خوشتیپ
8 خرداد 91 8:33
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی

تشکر لطف دارید
مونا(مامان آرمان)
8 خرداد 91 10:26
ماشاله چه گل پسرنازی تولدت مبارک به آرمان هم سربزنید


مرسی حتما سر می زنیم
مامان زهرا
8 خرداد 91 11:38
تولد تولد تولدت مبارک 120 ساله شی@};از لطفتون ممنون.
مامان قند عسل
8 خرداد 91 14:50
تولدت مبارک عزیزم . میدونستی با پسر من هم سنی؟[hمرسی عزیزم با این حساب باید گفت تولد نی نی شما هم مبارک.