سید حسنسید حسن، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

حسن کوچولو

گل مامان ببخش که دیر نوشتم

1390/11/23 2:35
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامانی سلام
ببخش عزیزم که دیر اومدم برات بنویسم ،شرمنده....
اما الان برات میگم که این چند وقته چه کارا که نکردی؟
اول که یه عالمه شیطون شدی و یه کلفت کت بسته میخوای که مامان بیچاره هست ،یاد گرفتی دست به هر چیز نا مطمئن میگیری ومیخوای پاشی همش باید مراقبت باشم  تا سرت به جایی نخوره و دستت زیرت نمونه، ناقلا شدی دیگه......
                        

                                         
دیگه جونم برات بگه که یه دندون جدید درآوردی هورا
دوتا دندون پایین رو داشتی ،اما الآن بجای دندونای وسط بالا دندون کناری سمت چپو در آوردی،قربون خودت با اون دندونای قشنگت.
میدونستی وقتی شئی رو که تمیز نیست رومیخوای تو دهنت بکنی،وقتی بهت میگم اخ خ خ دو تا پاتو روی زمین میکشیو با یه صدای اعتراض آمیز قشنگی میگی اااااااااااااااااااااااااااااا و با حرفم مخالفت میکنی اون موقع است که میخوام بخورمت از بس خوشمزه میشی .ماچ
دیگه چی کار کرده بودی آهان دیشب بعد از ٤٥ دقیقه که روی پام تکونت دادم  فکر کردم خوابیدی چون چشماتو بسته بودی ،اما یه دفعه ازجات بلند شدی انگار نه انگار راه افتادی رفتی پی بازی و بعدشم توی همون تاریکی رفتی بابا رو هم از خواب بیدار کردی میگم شیطون شدی!
                             


                             

تاب سواریم میکنی !!!!!!!!!!!

                                      
                                                   
                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یه دوست
23 بهمن 90 2:54
ماشالا چه پسر نازو ملوسی دارید، ولی متاسفانه در حقش کوتاهی کرده اید ! اولین وظیفه بابا و ماما برا دلبنده شون انتخاب یک اسم زیبا و قشنگه که فرزندشون بعدا دچار سرخوردگی نشه ،چون خودش تو انتخابش نقشی نداشته و از این بابت از دست شما شاکی خواهد بود.این همه اسم اصیل و زیبای ایرانی ، اونوقت شما .....واقعا متاسفم و دلم برای پسر خوشگلتون با این اسم مسخره ش میسوزه.


مرسی عزیزم که به وبلاگ پسرم سر زدی نمیدونم اسم قشنگت چیه،من سعی میکنم پسرمو جوری تربیت کنم که وقتی بزرگ شد افتخار کنه که اسم مردی بزرگ مثل امام حسن(ع)رو براش انتخاب کردم.نظر قشنگی داری منم به ایرنی بودنم افتخار میکنم.امابه مسلمان بودنم بیشتر افتخار میکنم.امیدوارم که پسرم تفکر شما رو نداشته باشه.بازم به وبلاگم سر بزن.
مامان سمانه
23 بهمن 90 2:54
هزار ماشالا خیلی ناز و شیرینه خدا براتون نگه دارها مثل بردیای من شیطون شدم کاملا" مثل همدیگه شیطونی میکنن

سلام عزیزم از اظهار لطفت ممنونم ....ما هم به وبلاگ پسرگلت سر زدیم،خیلی نازه ماشاالله عکسای لختی پختیشم دیدیم نترسیدی چشمش کنن براش صدقه بده واسپند دود کن.بازم به وبلاگم سر بزن
مامان نازنین زهرا
23 بهمن 90 18:12
سلام ماشالله دیگه سن شیطنتش شده حالا ببین من چه دوران سخت و شیرینی رو گذروندم تازه صبر کن راه بیافته اون وقت متوجه میشی مامان شدن چه شیرین و البته کمی سخته ولی انشالله همه ی خانمای دنیا این سختی رو تجربه کنن
دایی سعید
12 اسفند 90 18:19
سلام دایی قربونت بشه لپوی دایی دوست دارم خیلی زیاد
وبلاگم بیاید




مرسی دایی جون بازم به وبلاگم سر بزن