سید حسنسید حسن، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

حسن کوچولو

مودب مامانی!!!!!!!!

1392/2/27 23:56
نویسنده : مامانی
437 بازدید
اشتراک گذاری

                              

ببیینید پسرم چقدر توی مهمونی مودب میشینه؟


 

                              
واقعا توی همه مهمونیا پسر خوبی هستی ،هر چند بعضیا همیشه متذکر میشن که روابط عمومیت پایینه،اما در حقییت کمی در برخورد اول خجالتی هستی که من احساس میکنم به مرور  زمان هر چی بزرگتر میشی رفتار بهتری از خودت نشون میدی.
مثلا چند وقتیه که موقع ورود به خونه ی بابابزرگا با همه دست میدی به نشونه سلام و وقت رفتن با همه دست میدی به معنی خداحافظی
قلب
یاد گرفتی وقتی چیزی رو می خوای تعارف کنی توی دو دستت می گیری و میگی بفرماییدقلبهر چی بهت بگم میگی چشم البته نه همیشه قلب

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان نازی و یاسی
28 اردیبهشت 92 0:10
جیگر طلا دو ساعت نیست رفتی دلم برات تنگ شده زندایی
با اون حرف زدنت


مرسی عزیزم.
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
8 خرداد 92 0:27
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


ایشالله پسر شما هم 120 ساله بشه البته زیر سایه پدر ومادر.
مامانی درسا
8 خرداد 92 3:54
جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس



جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...



عزیزم تولدت هزاران بار مبارک




مرسی که بهمون سر زدید،از تبریکتون ممنون.


مامان حسین جون
8 خرداد 92 8:25
بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك



ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك






از اظهار لطفتون ممنون.
نازنین
18 خرداد 92 17:52
کی گفته روابط عمومیش پایینه؟!!!!!
با من که خیلی دوسته!


دیگه دیگه بعضیا میگن!
مامان نازی و یاسی
27 خرداد 92 23:08
سلام باهاتون قهرم
چرا عکسای تولدش رو نمیذاری ؟ چرا به روز نمیکنی زن دایی هر روز میام خبری نیست ای بابا به قول نازنین زهرا رفتم رو تختم گریه کنم آپ شید دیگه


عزیزم خودت که در جریانی که چرا دیر گذاشتم!!!!!!!!!!!