سید حسنسید حسن، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

حسن کوچولو

واکسن دو ماهگی

1390/5/20 17:25
نویسنده : مامانی
728 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلام نی نی کوچولو ها من 9 مرداد دو ماهم تموم شد و واکسن دو ماهگی ام رو زدم اولش دردم گرفت و گریه هم کردم ولی بعد گفتم مرد که گریه نمیکنه برا همین تصمیم گرفتم بخوابمنی نی لالا اینقدر خوابیدم و بی حال شدم که مامانی فکر کرد به قطره استامینوفن حساسم خلاصه من پسر خوبی بودم و مامانی رو اذیت نکردم وزنم هم آخر دو ماهگی 5کیلو و 600 بود ماشالله هزار ماشالله دیگه دارم برا خودم مردی میشم  اونم یه مرد خوشگل و ورزشکار و خوش هیکل همه بهم بگید ماشالله یادتون نره ها

اینم عکس ها و ژست هام بعد واکسن

واکسن 2 ماهگی

 

واکسن 2 ماهگی

واکسن 2 ماهگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهارک
20 مرداد 90 18:01
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..خوشحال میشم ما رو لینک کنید..